Atidaryti pilną svetainės versiją

Benzininiai ir elektriniai valčių varikliai – palyginimas

Pasiplaukiojimas su valtimi – hobis bei pramoga. Tačiau daug kam valtis tarnauja ir kaip transportas į geriausias vietas žvejybai, poilsiui, jų reikia darbui. Visgi, kai kalbame apie patogiausią plaukiojimą, būtina pagalvoti ir apie variklį. Nuo jo priklauso greitis, įveikiamas atstumas, valdomumas. Populiariausi pasirinkimai šiandieninėje rinkoje – benzininiai ir elektriniai varikliai valtims.
 
Neturint žinių, pasirinkimas tarp šių variklių gali nuvesti į nežinomą teritoriją, kur įmanoma ir paklysti. Sparčiai tobulėjančiame technologijų pasaulyje atsiranda ir daug galimybių, ir reikia pagalvoti apie vis daugiau faktorių bei niuansų. Didėjant lūkesčiams dėl tvarumo bei mažos taršos ir spartėjant technologinei pažangai, elektriniai varikliai tampa vis rimtesne atsvara, o dažnai ir pranašesniu variantu nei ilgai dominavę tradiciniai, benzinu varomi motorai.
 
Tačiau, kokie pagrindiniai jų skirtumai? Ir kuris variantas geriausiai atitinka Jūsų poreikius? Šiame tyrime pasinersime į detales, palyginsime abiejų variklių savybes ir privalumus, kad padėtume Jums priimti geriausią sprendimą!
 

Elektriniai valčių varikliai: apžvalga

 
Galima apie elektrinius variklius kalbėti bendrai, tačiau dažnu atveju daug geriau paimti konkretų modelį ar modelių gamą bei išnagrinėti jų privalumus. „MiroMAX“ itin lengvi, pakabinami elektriniai varikliai valtims x05, x10, x20 – populiarūs ir daugelio poreikius atitinkantys sprendimai.
Tobulumas slypi paprastume ir labai lengva matyti, kodėl šio tipo variklius labai mėgsta vartotojai.
  • Momentaliai pasiekiamas maksimalus sukimo momentas – dinamiškumas;
  • Nereikia sudėtingos priežiūros;
  • Nereikia pilti kuro, tepalo;
  • Paprastai elektriniai varikliai sveria mažiau nei benzininiai (arba sveria labai panašiai);
  • Nėra tokio triukšmo, dūmų;
  • Galima valdyti ar svarbiausius parametrus matyti nuotoliniu būdu – per išmaniąją programėlę, esančią telefone.

„MiroMAX“ elektrinių valčių variklių techninės savybės

 
Lyginant su benzininiu varikliu, elektriniame yra apie 90 % mažiau judančių komponentų. Nereikia daug logikos, kad pasidarytų aišku, jog čia yra ir mažiau kam gesti. Vien pagalvojus apie benzininio variklio automobilyje priežiūrą, daug kam gali nueiti šiurpas. Užvedimo, išmetimo sistemos, tepalai ir daug kitų detalių. Visa tai genda bei reikalauja dėmesio. 
 
Kadangi elektriniame variklyje to nėra, tai jau nemažą laiką tarp mažo galingumo modelių jie yra labai paklausūs. Tačiau yra ir variantų didesnėms valtims. Galima sumontuoti 2 variklius vienas šalia kito. Tarkime X20T 20HP - išvysto net 20 AG. Du tokie varikliai jūsų valčiai suteiks net 40 AG galią.  
 

MOX9 – hermetiškas elektrinis motoras valtims – be šepetėlių, patikimas, efektyvus

 
Net 9 metus tobulintas ir vystytas BLDC tipo elektrinis motoras be pavarų ir be šepetėlių. Jis yra itin aukšto našumo, taupiai vartoja energiją (turi net IE5 – Ultra Premium našumo įvertinimą) bei leidžia nuplaukti net toliau nei tikėjotės. Be to, šio variklio valdiklis yra visiškai hermetiškas, tad apsisaugo nuo bet kokių pažeidimų.
 

Kiti techniniai privalumai

 
Šiame variklyje nerasite jokių komplikuotų mechanizmų, kurie reikalautų dėmesio, priežiūros bei aptarnavimo. Gamintojas garantuoja net ~10 000 valandų veikimo be gedimų.
 
Visų pirma – variklyje nėra vandens sandariklių. MOX9 variklio motoras turėtų tarnauti bent 10 000 valandų. Didelė to dalis yra patentuota MAGPROP™ technologija, kuri propelerį suka elektromagnetinės indukcijos pagalba.
 
Antras privalumas – maksimali dinamika vos tik paspaudus akceleratorių. MOX9 tipo motorai yra labai preciziški ir dinamiški, tad galėsite greitai skrosti vandenį. Varikliai išvysto iki 30 AG bei geba propelerį sukti net iki 2 600 RPM greičiu. Jeigu greičio reikia daugiau, galima „MiroMAX“ variklius jungti eilėje. Norėdami maksimaliai padidinti galią ar pereiti prie ekonomiško plaukimo, tiesiog vienu mygtuko paspaudimu įjunkite vienos pavaros EcoMode arba kelių pavarų SportMode režimus. 
 
Na ir galiausiai – tvarumas ir mažesnė tarša. Žuvys, planeta ir aplinkiniai Jums tikrai padėkos!
 

Benzininiai valčių varikliai: apžvalga

 
Benzininiai varikliai valtims jau daugelį metų yra populiariausias pasirinkimas. Degimo kameroje jie degina kuro ir oro mišinį (taip generuoja galią). Na, o šiam procesui palaikyti reikia daug judančių dalių, įskaitant stūmoklius, alkūninius velenus ir vožtuvus.
 
Būtent tokio variklio priežiūra, o jei tiksliau, jos keliami iššūkiai, yra didelė priežastis, kodėl vis didesnę dalį vartotojų domina elektriniai valčių varikliai. Daugybė judančių komponentų dėvisi, kuriuos reikia reguliariai tikrinti, tepti ir keisti...
 
Kuro sąnaudos taip pat kelia susirūpinimą, nes benzininiai varikliai paprastai yra mažiau ekonomiški nei elektriniai.
Nepaisant šių trūkumų, benzininiai varikliai valtims turi ir tam tikrų, akivaizdžių privalumų. Jeigu ieškote itin didelės galios, reikėtų žiūrėti būtent į šiuos variantus, nors pastaruoju metu atsiranda ir elektrinių analogų. Dėl to jie yra puikus pasirinkimas greičio mėgėjams, vandens slidininkams arba tiems, kurie plaukioja atvirame vandenyje, sunkesnėmis sąlygomis.
 
Tačiau dėl nuosavybės realijų potencialūs pirkėjai turi būti pasiruošę nuolatinei variklio priežiūrai ir dėmesiui jo poreikiams.
 

Valties elektrifikavimas savomis rankomis: ką reikėtų žinoti apie valties elektrifikavimo rinkinius?

 
Valties elektrifikavimas gali būti įdomus DIY projektas. Nors tai už Jus gali atlikti ir „MiroMAX“ komanda, tačiau elektrifikacijos rinkiniu sėkmingai pasinaudoti galite ir patys.
 
Šie rinkiniai leidžia valčių savininkams perdaryti vidaus degimo varikliu varomą valtį į elektra varomą laivelį, taip sumažinant išmetamųjų teršalų kiekį ir padidinant efektyvumą, supaprastinant priežiūrą, palengvinant valdymą.
 
Tačiau tam būtina bent šiek tiek išmanyti elektros sistemas, mechaniką ir darbų saugą.
 
Tiesa, „MiroMAX“ elektrifikavimo rinkinio variklį galima sumontuoti ir į seno, benzininio variklio korpusą arba vietoje esamo inboard variklio. Rinkinį sudaro: žeminanti pavara, greičio rankena, sujungimo movos, įtampos keitiklis, movos, pompos ir viskas, ko reikia pilnaverčiam sumontavimui. Pačiame prekės puslapyje galite matyti aktualią specifikaciją, savybes, rinkinio sudėtį.
 

Kokio ilgaamžiškumo galiu tikėtis iš savo valties variklio?

 
Benzininiai valčių varikliai paprastai tarnauja apie 1 500 valandų (iki kol reikia rimto remonto), jei atliekama reguliari techninė priežiūra. Tiesa, dyzeliniai varikliai yra ilgaamžiškesni, tačiau jų valtims beveik nebūna...
 
Elektriniai varikliai, skirti valtims, gali tarnauti gerokai ilgiau. Mūsų siūlomi „MiroMAX“ varikliai tarnaus bent ~10 000 valandų t.y minimum 7-8 kartus ilgiau nei benzininiai. Juose yra mažiau judančių dalių, tad jie mažiau dėvisi.
Nors elektriniai varikliai paprastai yra ilgaamžiškesni, jų ilgaamžiškumas taip pat priklauso nuo priežiūros, naudojimo ir gamintojo rekomendacijų laikymosi.
 
Abiem atvejais atsakingas eksploatavimas ir reguliari priežiūra prailgins variklio tarnavimo laiką.
 

Apibendrinimas

 
Taigi, kaip matote – elektriniai valčių varikliai turi daug pliusų. Beveik visais atvejais jie yra geresnis pasirinkimas kasdieniam naudojimui. Nebent Jūs turite labai didelius poreikius savo valčiai (galios prasme) ir mylite priežiūrą bei remontavimo iššūkius, rinkitės elektrinį motorą. Jis turėtų būti ilgaamžiškesnis bei patogesnis naudoti. Be to, pasirinkę elektrifikavimo rinkinį, patys bet kurią valtį galite padaryti elektrine!

Naujienlaiškis
Privatumo politika
Strongest in lithuania MIROMAX
ABALT A++  2021 - MIROMAX
Paypal
Akumuliatorių utilizavimas
Man Rupi Rytojus - GIA
ATLIEKOS.LT
Electric bike simulator